Opstaldning på Fredericia Ridecenter (Bronsminde Horses)

Opstaldning:

Kontakt: Thomas Pihl Jensen på telefon 26 28 05 18

Mail: jensen398@hotmail.com

Vi har også en ledig boks til dig! ????

Store, lyse bokse med vindue til staldgangen. Mulighed for både selvpas og fuldpas, samt foldordning. Hestene står på Halmpiller/træpillesmuld, fodres 3x i døgnet, samt hø 3x dagligt. Faciliteter helt i top, med to store ridehuse, stor udendørs bane samt skov lige i baghaven. Rig mulighed for at ride stævner på hjemmebane i vinterhalvåret ????

Vidste du, at vi har folde til hele året, som vi bruger på skift? Det betyder at din hest ALTID kan komme på fold, uanset om det er sommer, vinter, dag, eftermiddag, eller aften. - Smart, ikk? ???? Vi tilbyder i øvrigt også at lukke din hest ud og ind alle hverdage hvis behovet er for det ????

Fredericia sportsrideklub har mange gode faciliteter, som gør stedet meget attraktiv at være for rytter og hest. Vi har to rigtige gode ridehaller og en stor brugbar udebane og så har vi også en hyggelig skov lige ved siden af.

Det er vores ønske at skabe de bedste mulige rammer for vores sport. Det skal være rart at være på stedet og vi ønsker ikke, at der skal være forskel på , om man er nybegynder eller toprytter, ligesom vi også lægger vægt på at  der er en ordentlig omgangstone i stalden og hjælpsomme medlemmer.

Alle er velkommen, vi ses.